OneHappyIsland - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van EvawaarbenjijenSari - WaarBenJij.nu OneHappyIsland - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van EvawaarbenjijenSari - WaarBenJij.nu

OneHappyIsland

Blijf op de hoogte en volg

31 Januari 2014 | Aruba, Oranjestad

Hoii,

Wij zijn aangekomen op Aruba:) en we zijn heel blij dat we hier zijn!
Heel lekker weer, gezellige mensen en een super appartement. De eerste dagen hier gaan heel goed!


Vandaag zouden we onze eerst ontmoeting hebben met de directeur van de F.M.A.A. (waar we gaan afstuderen, met de doelgroep Dubbele Diagnose) maar de ontmoeting is al verplaatst naar gisteren. Er was niet meer op gerekend dat we vandaag zouden komen, dus of we gelijk konden komen, en zo flexibel als wij zijn kon dat gelijk.
We stapten in de auto reden richting het kantoor waar we hadden afgesproken, daar in de buurt werden we aangehouden door een traditioneel geklede, ex-druggebruikende afrikaan, hij vroeg of wij toevallig naar fmaa zochten,, en dat we hem dan konden volgen.
Daardoor waren we exact op tijd.
We werden heel leuk ontvangen door iedereen die daar rondliep. Ze vonden het belachelijk dat we nog steeds geen Papiaments konden, dat moeten we echt gaan leren:) Na een gesprek stelde de directeur voor om gelijk naar onze afstudeerplek in Seroe Colorado te rijden. Toevallig wonen wij in Noord en is Seroe Colorado helemaal aan andere kant van het eiland, maar wel een mooie route en we hebben een coole auto dus het maakt niet uit!
In SC hebben we gelijk kennis gemaakt met onze afstudeer begeleidster, andere collega's en de cliënten waar we de komende tijd mee te maken gaan krijgen.

We hebben een goede indruk van alles gekregen en veel zin om echt te gaan beginnen!
Maandag starten we officieel. Tot die tijd werken we thuis aan het plan van aanpak e.d.

Ayo!



  • 11 Februari 2014 - 11:55

    Hedzer Van Der Kooi:

    Bon dia Eva en Sari,
    dank voor de update van jullie reis. Fijn om te lezen dat de eerste ervaringen positief en constructief van aard zijn. Alle goeds toegewenst voor de komende periode van afstudeeronderzoek doen.
    Hartelijke groeten, Hedzer

  • 12 Februari 2014 - 10:54

    Petra Potters:

    Leuk om te lezen dat jullie een goede ontvangst hebben gehad! Veel plezier de komende tijd!

  • 18 December 2014 - 10:36

    Donna Kruiswijk:

    Hoi!

    Mijn tante heeft jullie reisverslagen via een link doorgestuurd, en ik heb ze net met veel plezier gelezen. Zelf zit ik in het 2e jaar van de SPH en wil ik volgens jaar heel graag voor 5 maanden naar Aruba om daar net zoals jullie stage te gaan lopen. Helaas heeft de opleiding slechte ervaringen met stageplekken en begeleiding op Aruba dus zal ik alles zelf moeten regelen. Daarvoor ben ik natuurlijk opzoek naar mensen die mij misschien een beetje kunnen helpen of informatie kunnen geven, en laten jullie nou net precies de ervaringen hebben die ik heel graag ook zou willen krijgen.

    Ik heb echt geen idee of jullie dit bericht gaan lezen en ontvangen, maar mocht het zo zijn zou ik dat echt top vinden. Mijn email staat hierboven vermeld maar ik zal 'm nog even herhalen:
    donnalouise@live.nl

    Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd en ik hoop iets van jullie te horen.

    Groetjes Donna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 19 Dec. 2013
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 6740

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 02 Mei 2014

Aruba - stage

23 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

Oostblokland

06 Maart 2013 - 22 Maart 2013

OneHappyIsland

03 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Atlas

12 Maart 2012 - 17 Maart 2012

Volksdansen in het oosten

17 Februari 2012 - 23 Februari 2012

Sleeën in Swiss

06 Januari 2011 - 02 Februari 2011

Backpacking Nieuw Zeeland

07 Juli 2009 - 01 Augustus 2009

Akrebibi vougesazjra

23 Juni 2007 - 31 Juli 2007

Pizza country

Landen bezocht: